Μέσα από την διδασκαλία των καταστάσεων της ύλης της ύλης , ζητήθηκε από τα παιδιά να ονομάσουν κάποια στερεά, υγρά και αέρια. τα παιδιά είπαν μέσω ιδεοθύελλας, καταστάσεις της ύλης στην στερεά, υγρή και αέρια μορφή. Δημιουργήσαμε μικρές αφίσες με τις καταστάσεις της ύλης και κατόπιν ως δραστηριότητα αξιολόγησης τα παιδιά ζωγράφισαν στερεά , υγρά και αέρια σε ομαδικά φύλλα εργασίας
οι πίνακες αναφοράς
Οι εργασίες αξιολόγησης
κατόπιν μέσα από το θεατρικό παιχνίδι , η συννεφένια , μεταμόρφωσε τα παιδιά σε σύννεφα που τα έπαιρνε ο αέρας και τα ταξίδευε
No comments:
Post a Comment